Tales and Legends of RolePlay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginger's verjaardag.

Go down

Ginger's verjaardag. Empty Ginger's verjaardag.

Post by Fading Dragon Mon 8 Feb 2010 - 19:04

Deze Role Play zit (alweer) op een andere manier in elkaar dan de basis begrippen eigenlijk zeggen, maar wees gerust ik zal er alles aan doen om een goede uitleg te geven.

UITLEG!
Ginger Kid heeft na weer een jaar konijntjes afslachten wel weer zin on andere dieren de grond in te boren, daarom ziet het verlanglijstje van Ginger Kid er als volgt uit:
Ginger Kid wrote:Verlanglijstje 2010
  • Afslacht dieren
Nu kan ik wel begrijpen dat je geen "gezonde" dieren geeft, dus deze dieren zullen ongetwijfeld special zijn zoals:
Fading Dragon die als voorbeeld wrote:Een kat met een kater.
Alleen nu is het de bedoeling dat je duidelijk maakt dat voor dier je geeft ZONDER het dier direct te noemen (en emoticons als catmonkeypigalbino zijn ook verboden). Voor voorbeeld en inspiratie moet je op youtube gaan zoeken naar "de lama's - de dierenwinkel" (dat was ook de inspiratie voor deze rp).

Ow en het is natuurlijk een Role Play forum dus je MOET je voor de rest ook nog aan de basis regels houden Razz

PERSOONLIJKE REGELS!
  1. Je mag meerdere dieren geven als je wil maar graag niet tegelijk graag (en ook niet halverwege wisselen)

  2. Schuttingtaal is ten strengste verboden.

  3. De bloemetjes buiten zetten is toegestaan, maar ik wil niet weten dat de champagne geschud word en al zeker niet hoe hard ze schreeuwt als de kurk er afschiet.

  4. En de post die niet volgens de regels zijn gepost zal ik meteen wijzigen/verwijderen, met een notitie waarom en als ik merk dat iemand teveel de regels overtreed zal ik om een ban vragen.



ROLE PLAY
Ginger Kid is voor zijn verjaardag al heel vroeg opgestaan en alles klaar gezet voor zijn verjaardag. 'Zo laat de gasten nu maar komen' denkt hij bij zichzelf, terwijl hij zijn eigen polsen nog even goed kapot snijd.
Fading Dragon
Fading Dragon

Posts : 83
Join date : 2009-12-12
Age : 35
Location : Aranna

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum